Sfaramarea Voalului

 


Îmi pare rău despre cum pare să fie lumea. Îmi pare rău că această percepție există. Îmi pare rău.

 

Dar este altceva ce aleg ... și nu ești tu, percepția acestei lumi înfricoșătoare.

Câteva cuvinte înainte de a ne separa drumurile ...

 

Te iert că ai încercat să mă faci să mă simt speriat.

Te iert că ai încercat să mă faci să mă tem atât de tare încât aș face lucruri iraționale.

Te iert că ai încercat să mă scoți din echilibru, să mă faci să simt ură și teamă.

Te iert că m-ai făcut să simt o astfel de furie asupra mea și să port atât de multă necredință în umanitate.

Te iert că m-ai făcut să cred că există lucruri mai importante decât credința mea în mine și binecuvântarea divină care Eu sunt. Te iert …

 

De asemenea,

 

Îți mulțumesc că mi-ai arătat că cred în mine și în ceea ce sunt, mai mult decât aș fi putut imagina.

Îți mulțumesc că mi-ai arătat că tu, ca și percepție, nu ești altceva decât un fir de praf în această Creație infinită.

Îți mulțumesc că te-ai arătat ca o iluzie că ești.

Îți mulțumesc că mi-ai arătat că nu ai nicio putere asupra celor care au credință în ei înșiși și în binecuvântările divine care îi înconjoară.

 

Chiar mai mult,

 

Mă iert pentru că am acționat cu ură, furie, teamă și că mi-am permis să fiu distras.

Mă iert pentru că am crezut că o iluzie poate avea putere asupra Luminii Creației.

Mă iert pentru că ți-am dat puterea.

 

Respir și prețuiesc libertatea,

Te văd acum ca pe un voal care induce în eroare omenirea,

Te văd acum dispărând, diminuând-se, terminând-se,

 

Există o lumină care este strălucitoare, dar nu este văzută,

A fost făurită în infinitul stelelor Cosmosului,

O atingere, o șoaptă, sentimentele unui tărâm ascuns,

Trezesc acum esențele adevărului acestui tărâm,

Un adevăr care spulberă voalurile ca tine, permițând să se vadă frumusețea naturală a tărâmului.

 

Fiecare om face parte din acest tărâm, apus așa cum tu îl prezinți,

Oamenii adevărați sunt înșelați, mințiți, puterea lor fiind luată de impostori,

Și acum, pe măsură ce ești pe punctul de a se termina, felul natural al lucrurilor va fi văzut din nou, Ecourile Luminii încep acum să fie văzute în orizontul omenirii,

 

Într-adevăr, libertatea lor constă în a fi împreună,

Dându-și seama că sunt Lumina și că ei sunt cei care o fac să lumineze puternic.

Dar libertatea poate fi dobândită și prin rezonanța celor care și-au găsit Lumina,

Zumzetul lor interior va sparge această vrajă, oh, voal invizibil ...

Îți mulțumesc că ai trecut pe aici și îți doresc rămas bun.

 

AERTOH IBRIUM

Comments

Popular Posts